تور تایلند

ساخت وبلاگ

هتل کرون پلازا سان پالاس بیجینگ پکن

هتل کرون پلازا سان پالاس بیجینگ یکی از هتل های 5 ستاره چین می باشد و در شهر پکن واقع شده است. در فاصله 200 متری از این هتل ایستگاه قطار درون شهری قرار گرفته که میهمانان تور چین می توانند به راحتی و در مدت زمان کوتاهی به این مکان دسترسی داشته باشند.در این هتل 4 رستوران برای استفاده میهمانان تور چین وجود دارد. همچنین در هتل سالن استراحت پیانو برای علاقمندان وجود دارد.

هتل کرون پلازا سان پالاس بیجینگ پکن

از امکاناتی که در هتل برای میهمانان تور چین در نظر گرفته شده است می توان به پذیرش شبانه روزی، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، کرایه اتومبیل ویژه میهمانان تور چین، انبار بار و چمدان، فروشگاه، سیستم تهویه، آسانسور، خدمات خانه داری، صرافی، فکس و کپی، امکانات جلسه و ضیافت، گاوصندوق، خدمات نگهداری از اطفال ویژه میهمانان تور چین، استخر سرپوشیده، مرکز سلامت و آبگرم، خدمات ماساژ، سونا، مرکز بدنسازی، زمین تنیس و... اشاره داشت.


هتل هیلتون بیجینگ پکن

هتل هیلتون بیجینگ یکی از هتل های 5 ستاره چین می باشد و در شهر پکن واقع شده است. فرودگاه بین المللی پکن 20 دقیقه با این هتل فاصله دارد. همچین مراکز خرید و اماکن تفریحی این شهر در فاصله 2 کیلومتری ازهتل هیلتون بیجینگ تور چین قرارگرفته است. اتاق های ممتاز دارای امکاناتی نظیر قهوه ساز و وان های مرمری می باشد. در هتل هیلتون بیجینگ تور چین امکانات دیگری مانند زمین تنیس و اسکواش برای علاقمندان دارد. همچنین میهمانان این هتل به راحتی می توانند به مراکز تفریحی شهر از جمله آشیانه پرندگان و شهر ممنوعه دسترسی داشته باشند.

هتل هیلتون بیجینگ تور چین امکانات دیگری نظیر خدمات خانه داری، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، کرایه اتومبیل، فروشگاه، بار، تهویه، آسانسور، صرافی، دوچرخه سواری، بیلیارد، مرکز بدنسازی، زمین گلف، زمین بازی کودکان، استخر سرپوشیده، ماساژ، سرویس نگهداری از کودکان ویژه میهمانان تور چین و... دارد. 

هتل هیلتون بیجینگ پکن


 

هتل بیجینگ ماریوت سیتی وال

هتل بیجینگ ماریوت سیتی وال یکی از هتل های 5 ستاره چین می باشد و در شهر پکن چین واقع شده است. در این هتل برای پذیرایی از میهمانان تور چین 5 رستوران در نظر گرفته شده است. ایستگاه راه آهن پکن در نزدیکی این هتل قرار گرفته است. از امکانات ویژه هتل برای میهمانان تور چین پارکینگ رایگان می باشد.

از امکانات هتل می توان به: آسانسور ویژه میهمانان تور چین، انبار بار و چمدان، تهویه، اتاق های ضد صدا، گرمایش، بار، پذیرش شبانه روزی، مرکز بدنسازی، صرافی، صبحانه در اتاق، خدمات خانه داری، خشکشویی، لباسشویی، اتوکشی، کرایه اتومبیل، ماساژ، مرکز سلامت و آبگرم، استخر سرپوشیده، کاریوکی، خدمات نگهداری از اطفال ویژه میهمانان تور چین و... اشاره داشت.

هتل بیجینگ ماریوت سیتی وال

مطالب مرتبط:

 

تور تایلند...
ما را در سایت تور تایلند دنبال می کنید

برچسب : هتل های پکن چین,بهترین هتل های چین,هتل های خوب چین,معرفی هتل های چین, نویسنده : یوسفی netthiland بازدید : 137 تاريخ : دوشنبه 20 مهر 1394 ساعت: 20:07

هتل شانگری لا گوانجو

هتل شانگری لا یکی از هتل های 5 ستاره تور چین می باشد و در شهر گوانجو واقع شده است. این هتل در مجموع از 704 اتاق برای پذیرایی از میهمانان تشکیل شده است. هتل دارای یک باغ زیبا می باشد. از امکانات ویژه هتل می توان به زمین تنیس، سالن کنفرانس و خدمات نگهداری از اطفال برای میهمانان تور چین اشاره داشت.

همچنین از دیگر امانات هتل: استخر سرپوشیده و روباز، سونا، حمام ترکی و بخار، مرکز سلامت و آبگرم، جکوزی، خدمات ماساژ، صرافی، خدمات خانه داری ویژه میهمانان تور چین، سالن بدنسازی، گاوصندوق، انبار بار و چمدان، فروشگاه، بار، کرایه اتومبیل، امکانات ضیافت، خشکشویی، لباسشویی، اتوکشی، فروشگاه، فکس و کپی، آسانسور ویژه میهمانان تور چین و ... می باشد.

 

هتل شانگری لا گوانجو
 


هتل ونیز گوانجو

هتل ونیز یکی از هتل های 4 ستاره تور چین است که در شهر گوانجو واقع شده است. فرودگاه بین المللی گوانجو در فاصله 30 کیلومتری از این هتل قرار دارد. همچنین نمایشگاه این شهر 20 دقیقه با این هتل فاصله دارد. میهمانان تور چین می توانند با صرف 25 دقیقه از زمان به ایستگاه راه آهن گوانجو دسترسی داشته باشند. از امکانات ویژه هتل برای میهمانان می توان به اتاق بیلیار برای علاقمندان این رشته اشاره داشت. این هتل همچنین به اینترنت وایرلس رایگان ویژه میهمانان تور چین مجهز می باشد.

هتل ونیز گوانجو

از دیگر امکانات هتل ونیز گوانجو تور چین می توان از استخر، خدمات خانه دار، تهویه، بار، انبار بار و چمدان، پذیرش 24 ساعته، آسانسور، رستوران، گاوصندوق، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، فکس و کپی، خدمات ماساژ، کاریوکی ویژه میهمانان تور چین و ... نام برد.


هتل کارات گوانجو

هتل کارات یکی از هتل های 5 ستاره تور چین می باشد که در شهر گوانجو واقع شده است. این هتل در مجموع دارای 302 اتاق برای پذیرایی از میهمانان تور چین می باشد. در این هتل برای مسافران یک اتاق کنفرانس در نظر گرفته شده است. همچنین یک صرافی نیز در این هتل در دسترس می باشد.

هتل کارات گوانجو

از امکانات دیگر هتل برای مسافران تور چین می توان از خدمات خانه داری، انبار بار و چمدان، بار، پذیرش 24 ساعته، گاوصندوق، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، صرافی، امکانات جلسه و ضیافت، فکس و کپی، کرایه اتومبیل، سیستم تهویه، آسانسور ویژه میهمانان تور چین و ... نام برد.

تور تایلند...
ما را در سایت تور تایلند دنبال می کنید

برچسب : هتل های شانگهای چین,بهترین هتل های شانگهای چین,معرفی هتل های شانگهای چین,هتل های خوب شانگهای چین, نویسنده : یوسفی netthiland بازدید : 120 تاريخ : دوشنبه 20 مهر 1394 ساعت: 20:01

هتل پانوراما هیل کوش آداسی

هتل پانوراما هیل یکی از هتل های 4 ستاره تور ترکیه است و در شهر کوش آداسی قرار دارد.این هتل در مرکز این شهر واقع شده است. در این هتل 70 اتاق برای پذیرایی از میهمانان تور ترکیه وجود دارد. از امکانات این هتل می توان به پذیرش 24 ساعته، بار، تهویه، ترانسفر فرودگاه، کرایه اتومبیل، خشکشویی، لباسشویی، انبار بار و چمدان، گاوصندوق، آسانسور، کرایه دوچرخه، حمام ترکی و بخار، فکس و کپی ویژه میهمانان تور ترکیه و... اشاره نمود.

هتل پانوراما هیل کوش آداسی

این هتل در تور ترکیه برای یک کودک زیر 2 سال رایگان و برای یک کودک زیر 12 سال در صورتی که به تخت اضافی در اتاق نیاز نداشته باشید رایگان است.


هتل آرورا کوش آداسی

هتل آرورا یکی از هتل های 4 ستاره کوش آداسی تور ترکیه در کنار ساحل این شهر و در منطقه لانگ بیچ قرار گرفته است. مرکز شهر کوش آدارسی تنها 5 کیلومتر با این هتل فاصله دارد. هتل آرورا مجموعا دارای 92 اتاق برای پذیرایی از میهمانان تور ترکیه می باشد. یکی از مناطق دیدنی کوش آداسی شهر باستانی افسوس است که هتل آرورا 18 کیلومتر با آن فاصله دارد. این هتل ازامکانات مناسبی برای میهمانان تور ترکیه برخوردار است که از این تعداد می توان به: پذیرش 24 ساعته، صرافی برای دسترسی بهتر میهمانان، سیستم تهویه، باشگاه بدنسازی، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی ویژه میهمانان تور ترکیه، بار، فکس و کپی، حمام ترکی و بخار، مرکز سلامت و آبگرم، خدمات خانه داری، استخر سرپوشیده و روباز، سونا و ... اشاره داشت.

 

هتل آرورا کوش آداسی

هتل آرورا کوش آداسی


هتل ماربل کوش آداسی

هتل ماربل در کوش آداسی ترکیه واقع شده است و یک هتل 4 ستاره می باشد. دریای اژه 3 کیلومتر با این هتل فاصله دارد. همچنین در 20 کیلومتری هتل ماربل شهر تاریخی افسوس قرار گرفته است. در ضمن این هتل دارای ۱۰۵ اتاق برای پذیرایی از میهمانان تور ترکیه می باشد.

هتل ماربل کوش آداسی

 از امکاناتی که هتل برای میهمانان تور ترکیه در نظر گرفته است می توان به امکانات ورزشی، استخر، اتاق جلسه، زمین بازی کودکان ،امکانات آبگرم، امکانات تناسب اندام، باشگاه بدنسازی، زمین تنیس، والیبال، بسکتبال، فوتبال، استخر، میز تنیس ویژه میهمانان تور ترکیه، پينگ پنگ، بيليارد، رستوران، پذیرش 24 ساعته، اینترنت وایرلس، خدمات لباسشویی، صندوق ایمن ، خدمات نگهداری از اطفال، کمک های پزشکی ویژه میهمانان تور ترکیه و ... اشاره داشت.
مطالب مرتبط:

 

تور تایلند...
ما را در سایت تور تایلند دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : یوسفی netthiland بازدید : 132 تاريخ : دوشنبه 20 مهر 1394 ساعت: 19:57

هتل 4 ستاره تایتانیک سیتی تکسیم ترکیه استانبول 

تور ترکیه هتل 4 ستاره تایتانیک سیتی تکسیم استانبول

هتل 4 ستاره تایتانیک سیتی تکسیم تور ترکیه استانبول در مرکز شهر زیبا و توریستی استانبول و نزدیک منطقه تقسیم که یک منطقه شلوغ و پر جنب و جوش است واقع شده است. یکی از مناطق تفریحی استانبول همین منطقه تقسیم است که مغازه ها و فروشگاه ها و رستوران های بسیاری دارد و مورد توجه مسافران و گردشگران تور ترکیه است , به همین دلیل هتل تایتانیک سیتی تکسیم ترکیه استانبول بیشتر مورد توجه مسافران تجاری بوده است. این هتل متشکل از 138 اتاق استاندارد و اتاق هایی ویژه معلولین و سیگاری ها ویزه میهمانان تور ترکیه و... می باشد. از امکانات هتل تایتانیک سیتی تکسیم ترکیه استانبول می توان به رستوران آلارد , استخر , سونا , جکوزی , حمام بخار , سالن بدنسازی , ماساژ و همچنین از امکانات اتاق های این هتل می توان به سرویس سرمایش و گرمایشی آن , سرویس اتاق ویژه میهمانان تور ترکیه , حوله ساحلی , وان , دوش , سشوار و بالکن و اینترنت و... اشاره کرد. مسافران تور ترکیه می توانند با اقامت در هتل تایتانیک سیتی تکسیم ترکیه استانبول از امکانات آن بهرمند شوند.


 

هتل 4 ستاره گرین پارک تکسیم ترکیه استانبول

تور ترکیه هتل 4 ستاره گرین پارک تکسیم استانبول

هتل 4 ستاره گرین پارک تکسیم تور ترکیه استانبول در مرکز میدان تقسیم واقع شده است و فاصله آن تا مترو فقط 3 دقیقه می باشد. این هتل متشکل از 81 اتاق و 6 سوئیت می باشد. اتاق های هتل گرین پارک تکسیم تور ترکیه استانبول دارای سیستم حرارتی و برودتی مناسب , حمام و سرویس حمام , میز کار , تلویزیون , تلفن و... می باشند. از امکانات این هتل می توان به استخر سر پوشیده , سونا , جکوزی , حمام ترکی , سالن ورزشی ویژه میهمانان تور ترکیه , رستورانی با غذاهای بین المللی و ترکیه ای و... اشاره کرد. مسافران تور ترکیه  با اقامت در هتل گرین پارک تکسیم  ترکیه استانبول می توانند لحظات خوش و به یاد ماندنی را تجربه کنند.


 

هتل 4 ستاره میم ترکیه استانبول

تور ترکیه تل میم استانبول

هتل 4 ستاره میم تور ترکیه استانبول هتل مدرنی است که جدیدا بازسازی شده و در منطقه نیشان تاشی شهر استانبول واقع شده است و به قصر دولماباهچه و میدان تقسیم بسیار نزدیک است. اتاق های این هتل دارای سرویس دهی بسیار ماهرانه و مهمان نوازی خوبی برای میهمانان تور ترکیه می باشد و این امر باعث بیشتر شدن آسایش شما مسافران عزیز می شود. ایستگاه های متفاوتی در اطراف هتل میم تور ترکیه استانبول وجود دارد که باعث می شود گردشگران راحت تر به نقاط دیگر شهر بروند. از امکانات این هتل 4 ستاره می توان به رستوران گائودی آن اشاره کرد که دارای منوی غذاهای بین المللی و سنتی ترکیه ای ویژه میهمانان تور ترکیه می باشد.علاوه بر این انواع سالادهای سالم و تازه و لذیذ در رستوران هتل میم استانبول سرو می شود.در لابی این هتل کافه ای به نام کافه بارکا وجود دارد که بصورت 24 ساعته از مسافران تور ترکیه خود با انواع دسرها و نوشیدنی های خوش مزه پذیرایی می کند. با تور ترکیه استانبول و اقامت در این هتل 4 ستاره لحظات خوشی را سپری کنید و سفری به یاد ماندنی را تجربه کنید.
مطالب مرتبط:

تور تایلند...
ما را در سایت تور تایلند دنبال می کنید

برچسب : هتل های 4 ستاره ترکیه,بهترین هتل های ترکیه,هتل های خوب ترکیه,معرفی هتل های ترکیه, نویسنده : یوسفی netthiland بازدید : 111 تاريخ : دوشنبه 20 مهر 1394 ساعت: 19:51

هتل 5 ستاره کنکورد ترکیه آنتالیا

تور ترکیه هتل کنکورد آنتالیا
هتل 5 ستاره کنکورد تور ترکیه آنتالیا هتلی است در منطقه لارا که دارای اتاق های بسیار خوب و شیک و مدرن می باشد. از امکانات این هتل می توان به استخر بزرگ و زیبای آن که دارای سرسره های آبی است و این سرسره ها با درختان نخل پوشیده شده اند و این منظره زیبایی هتل و استخر آن را دو چندان کرده است. مسافران تور ترکیه آنتالیا از این امکانات و هم چنین امکانات دیگر آن مثل وای فای رایگان , زمین تنیس , بولینگ ,سالن بیلیارد , سونا و جکوزی و... استفاده کنند. این هتل برای مهمانان خود برنامه های ویژه ای مثل موسیقی زنده کنار استخر ویزه میهمانان تور ترکیه , مسابقه و بازی و... برگزار می کند. شاید برایتان جالب باشد بدانید که این هتل در رستوران خود 6 فرهنگ متفاوت را با هم ترکیب کرده است یا به عبارت بهتر دارای 6 رستوران ویژه میهمانان تور ترکیه به نام های : رستوران le buffel , asiana , رستوران ایتالیایی (Davinci) , رستوران خانه استیک (Vinario) , رستوران ترکی (Dafne) , رستوران غذاهای دریایی (Poseidon) , رستوران Barbeque که رو به دریاست , رستوران Neyzen که رو به دریا است و در آخر رستوران Food court می باشد. مسافران  تور ترکیه آنتالیا می توانند از این امکانات بی نظیر هتل کنکورد تور ترکیه آنتالیا استفاده کنند و از سفر خود لذت ببرند.


 

هتل 5 ستاره هیلتون ترکیه استانبول

تور ترکیه هتل هیلتون استانبول

هتل هیلتون تور ترکیه استانبول یک هتل 5 ستاره است که بسیار نزدیک به فرودگاه آتاتورک است و فقط 24 متر با آن فاصله دارد و در 3 کیلومتری دریا واقع شده است. این هتل در قسمت اروپایی استانبول قرار گرفته است. هتل هیلتون تورترکیه استانبول دارای اتاق های بالکن دار , استخر رو باز , حمام آفتاب اختصاصی , حمام ترکی و هم چنین دارای 7 سالن غذاخوری متنوع است که شما مسافران و مهمانان عزیز تور ترکیه می توانید از آن لذت ببرید. انواع غذاهای خوشمزه و نوشیدنی ها در رستوران و تریا این هتل سرو می شود و در لابی آن موسیقی زنده اجرا می شود. از دیگر امکانات هتل هیلتون تور ترکیه استانبول می توان به موارد زیر اشاره کرد: زمین تنیس , فضای سبز , استخر کودکان , سالن بدنسازی و فیتنس , سونا , سالن آرایشی , ماساژ , رستوران روباز , مرکز خرید , سه نوع رستوران متفاوت ویژه میهمانان تور ترکیه و...


 

هتل 5 ستاره آوانگارد ترکیه استانبول

 تور ترکیه هتل آوانگارد استانبول

هتل 5 ستاره آوانگارد تور ترکیه استانبول دارای فروشگاه های زیادی است , به همین دلیل مورد توجه بسیاری از مسافران تور ترکیه است. علاوه بر این هتل آوانگارد استانبول دارای یک صرافی نیز می باشد . این هتل دارای 84 اتاق است که این هتل ها بسیار تمیز و زیبا هستند و پنجره های آن دو جداره می باشند.. همچنین این هتل دارای 3 سوئیت می باشد. از امکانات هتل آوانگارد تور ترکیه استانبول می توان به استخر , سونا , جکوزی , حمام ترکی , ماساژ , سولاریوم و... اشاره کرد.
مطالب مرتبط:

تور تایلند...
ما را در سایت تور تایلند دنبال می کنید

برچسب : هتل های 5 ستاره ترکیه,هتل های مجلل ترکیه,هتل های لوکس ترکیه,بهترین هتل های ترکیه, نویسنده : یوسفی netthiland بازدید : 108 تاريخ : دوشنبه 20 مهر 1394 ساعت: 19:47

هتل خیام مشهد

هتل خیام مشهد

هتل خیام تور مشهد 94 یک هتل قدیمی است که جدیدا بازسازی شده است. واحدهای این هتل دارای دو سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی است. از امکانات هتل خاتم تور مشهد پاییز 94 لابی , رستوران , کافی شاپ , ماهواره و... است.

آدرس: بین میدان شهدا و چهار راه شهدا


 

هتل زیتون مشهد

هتل زیتون مشهد

هتل زیتون تور لحظه آخری مشهد از 177 اتاق تشکیل شده است. این هتل دارای رستوران , کافی شاپ , اینترنت در لابی , تاکسی سرویس و... می باشد. هتل زیتون مشهد پنج دقیقه با ماشین تا حرم فاصله دارد.

آدرس: خیابان پاسداران , جنب سینما قدس


 

هتل رضویه مشهد

هتل رضویه مشهد

هتل رضویه تور مشهد از 14 طبقه و 94 اتاق تشکیل شده است. اتاق های این هتل سه ستاره رو به حرم امام رضا (ع) است و منظره آرامش بخشی را به تصویر می کشد. علاوه بر این مسافران عزیز می توانند با 5 دقیقه پیاده روی به حرم برسند. از امکانات هتل رضویه تور مشهد 94 رستوران , کافی شاپ , فضای سبز , آرایشگاه و... می باشد.

آدرس: میدان بیت المقدس , روبروی بازار رضا
مطالب مرتبط:

تور تایلند...
ما را در سایت تور تایلند دنبال می کنید

برچسب : هتل های مشهد,بهترین هتل های مشهد,هتل های ارزان مشهد,هتل های مجلل مشهد, نویسنده : یوسفی netthiland بازدید : 123 تاريخ : دوشنبه 20 مهر 1394 ساعت: 19:43

فاصله هتل پارمیدا مشهد تا حرم؟

هتل پارمیدا تور مشهد 94 یکی از هتل های 3 ستاره مشهد مقدس می باشد. این هتل در خیابان امام رضا و در امام رضا 24 واقع شده است. حرم مطهر امام اضا (ع) در فاصله 10 دقیقه ای از این هتل واقع شده است. همچنین فرودگاه 15 دقیقه با این هتل در تور لحظه آخری مشهد فاصله دارد. از امکانات این هتل می توان به پذیرش 24 ساعته، رستوران، اینترنت، ترانسفر فرودگاه، لابی، خدمات خانه داری، سونا، جکوزی، استخر، پارکینگ ویژه میهمانان تور مشهد پاییز 94 و... اشاره داشت.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره امکانات و کیفیت این هتل می توانید به نظرات مسافران درباره هتل پارمیدا مشهد مراجعه نمایید.

 

هتل پارمیدا مشهد

هتل پارمیدا مشهد
مطالب مرتبط:

تور تایلند...
ما را در سایت تور تایلند دنبال می کنید

برچسب : فاصله هتل پارمیدا مشهد تا حرم؟,امکانات هتل پارمیدا مشهد,خدمات هتل پارمیدا مشهد,آدرس هتل پارمیدا مشهد, نویسنده : یوسفی netthiland بازدید : 157 تاريخ : دوشنبه 20 مهر 1394 ساعت: 19:33

هتل آدورا گلف آنتالیا

هتل آدورا گلف آنتالیا

این هتل 5 ستاره که در منطقه ی بلک تور آنتالیا 94 واقع شده است دارای اتاقهای 1 تخته ،دو تخته و سه تخته است هتل دارای امکاناتی از قبیل سالن بدنسازی،رستوران و بار و استخر سر پوشیده است

اتاقهای هتل شامل تلفن،مینی بار،تلویزیون ،رادیو و یخچال ویژه میهمانان تور آنتالیا پاییز 94 است


 

هتل رویال هالیدی پالاس آنتالیا

هتل رویال هالیدی پالاس آنتالیا

این هتل 5 ستاره در تور لحظه آخری آنتالیا که بسیار شیک و لوکس است دارای امکانات رفاهی از قبیل استخر،سونا،ماساژ،مرکز سلامت و آبگرم ،استخر سر پوشیده و ورزشهای آبی است همچنین هتل دارای چندین فروشگاه ، یک صرافی و اتاق جلسه ی کاملا مجهز ویژه میهمانان تور آنتالیا است میتوانید در باغ هتل استراحت کنید و در فعالیت های ورزشی مانند بیلیارد،پینگ پنگ،تنیس،بولینگ و پرتاب دارت ویژه میهمانان تور آنتالیا 94 می باشد


 

هتل ریکسوس سان گیت آنتالیا

هتل ریکسوس سان گیت آنتالیا

این هتل 5 ستاره در تور آنتالیا پاییز 94 که در سواحل زیبای آنتالیا است و در دهکده بلدیبی واقع شده است در زمینی به مساحت دویست و پنجاه هزار متر مربع است و دارای ظرفیت سه هزار میهمان در تور لحظه آخری آنتالیا است با امکانات عالی هتل مناسب با همه ی سلیقه ها استهتل تا شهر کمر آنتالیا ده کیلومتر و تا فرودگاه چهل و پنج کیلومتر فاصله دارد.
مطالب مرتبط:

 

تور تایلند...
ما را در سایت تور تایلند دنبال می کنید

برچسب : هتل های آنتالیا,هتل های خوب آنتالیا,بهترین هتل های آنتالیا,هتل های لوکس آنتالیا, نویسنده : یوسفی netthiland بازدید : 114 تاريخ : دوشنبه 20 مهر 1394 ساعت: 19:30

پارک دلفینهای کیش

پارک دلفینهای کیش

پارک دلفینهای کیش

مجموعه تفريحي پارك دلفين در تور کیش پاییز 94 با مساحتي حدود ۱۰۰ هكتار در جنوب شرقي جزيره كيش قراردارد. مجموعه شامل فضاي سبز با انواع گونه‌هاي مختلف گياهي، باغ پرندگان و اولين و تنها دلفيناريوم در ايران است که میهمانان تور لحظه آخری کیش می توانند از آن بازدید نمایند. در دلفيناريوم اين مجموعه گونه‌هاي مختلفي از پستانداران دريايى از جمله دلفين، شير دريايى شمالى، شير دريايى جنوبى، گربه دريايى شمالى، گراز دريايى و پنگوئن نگهداري مي‌شوند و بازديدكنندگان در تور کیش 94 مي‌توانند از هنرنمايي آنان كه توسط مربيان ايراني تربيت مي‌شوند ديدن كنند. در مجموع ۲۱ پستاندار دريايى در استخرهايى با حجم ۱۸۰۰۰ متر مكعب پر شده از آب دريا نگهدارى مي‌شوند که میهمانان تور کیش می توانند از آن بازدید نمایند.

فضاي سبز پارك دلفين  شامل بيش از يكصد گونه گياهي از جمله هزاران درخت نخل، بنجامين‌هاى بسيار بزرگ، درختان لور (انجير معابد)، اوكاليپتوس، آكاسيا، مورد، كهور، گل ختمى، شيشه شور، تكوما، سياه نوفيلد، كند كارپوس، جونيا پروس و بيش از ۲۵ گونه كاكتوس و ساير گياهان است كه با توجه به وضعيت اقليمي جزيره كيش و مرجاني بودن خاك آن در نوع خود بي‌نظير است و گردشگران تور کیش 94 می توانند از این محل دیدن نمایند.

بازديدكنندگان تور کیش 94 در مجموعه توسط اتوبوس قطاري به پارك پرندگان و سپس به دلفيناريوم هدايت مي‌شوند
آدرس: جزيره کيش، پارك دلفين
تلفن:۴۴۴۵۲۳۷   0764
فاكس:۴۴۴۵۲۳۰ 0764

ساعات كار: همه روزه از ۱۸ الي ۲۰:۳۰

 

پارك دلفين هاي كيش

پارك دلفين های كيش


 پارك دلفين هاي كيش

پارك دلفين های كيش

مطالب مرتبط:
 
 
امکان رزرو هتل و بلیط در کیش آنلاین 

برچسب‌ها: پارک دلفینهای کیش,اماکن تفریحی کیش,مراکز دیدنی کیش,بازدید از کیش,
+ نوشته شده در یکشنبه ۱۹ مهر ۱۳۹۴ساعت ۱۶:۴۰ توسط elham khodabakhshi دسته : تور کیش نظر(0)

بازارهای کیش

بازار پردیس دو کیش

 بازار پردیس دو کیش

بازار بين المللي پرديس دو در تور کیش 94 در نوار ساحلي ضلع شرقــــي جزيره كيش می  باشد. نوع معماري و مصالح بكار رفته در آن در منطقه بي نظير است ودارای 4طبقه می باشد.

موقعيت استثنايي و محيط زيباي داخل بازار موجب جذب بیشتر گردشگران تور کیش پاییز 94 اكثر نمايندگيهاي معتبــــــــــر خارجي (لوازم خانگي، كفش و پوشاك، عطريات و لوازم آرايشي و بهداشتي و ... ) شده ومورد توجه كليه مسافران تور لحظه آخری کیش در جزیره كيش براي خريد و يا بازديد قرار گرفته است.

این مکان دارای سه كافي شاپ و يك چايخانه سنتي و يك رستوران با ارائه انواع غذاهاي سرد و گرم ویژه میهمانان تور کیش میباشد.

بازار پرديس دو با ايجاد فضاهاي سبز مناسب كه با انواع گياهان طبيعي پوشش داده شده و با وجود نخل هاي زيبا و برافراشته یک محيط دلنشين و جذاب را برای گردشگران تور کیش 94 به وجود آورده است تا مسافران ضمن خريد اجناس و كالاهاي متنوع، احساس يكنواختي و خستگي ننمايند و هرشب براي ايجاد محيطي شاد براي گردشگران تور کیش پاییز 94 ، با پخش موزيك زنده ، مراسم قرعه كشي را با اهداء جوايز نفيس و ارزنده اجرا مينمايد .


بازار پردیس یک کیش

 بازار پردیس یک کیش

بازاربين المللي پرديس در تور لحظه آخری کیش يك واقع درمرواريد خليج فارس، بين خيابان فردوسي وبلوار رازي قرار گرفته است.
 فروشگاههای تجاری بازارپرديس يك، دارای انواع  پوشاك ویژه مسافران تور کیش 94، وسايل صوتي وتصويري، لوازم آرایشی و بهداشتی، تلفنهاي همراه،كيف وكفش، ساعت، مكمل هاي غذائي، سيستمهاي كامپيوتري، تعميرات موبايل ویژه میهمانان تور کیش پاییز 94، آژانسهای مسافرتي، شعب بانکها، یک رستوران، یك چایخانه سنتى و یك کافی‌شاپ و كافی‌نت، مشغول خدمت‌رسانی به مسافران عزیز تور کیش می‌باشد.

همه روزه رأس ساعت 22 مراسم قرعه كشي برای میهمانان تور کیش 94 با برنامه هاي شاد و ارائه جوايز نفيس به برندگان در این بازاراجرا مي گردد.
مطالب مرتبط:

امکان رزرو هتل و بلیط در کیش آنلاین 


برچسب‌ها: بازارهای کیش,مراکز خرید کیش,معرفی مراکز خرید کیش,بهترین مراکز خرید کیش,
+ نوشته شده در یکشنبه ۱۹ مهر ۱۳۹۴ساعت ۱۶:۳۳ توسط elham khodabakhshi دسته : تور کیش نظر(0)

هتل های کیش

هتل پارمیدا کیش

هتل پارمیدا کیش

هتل 4 ستاره پارمیدا تور کیش 94 در سال 1393 در مجاورت مرکز تجاری کیش احداث شده است. هتل پارمیدا از نظر موقعیت مکانی در مکان بسیار مناسبی قرار گرفته است. این هتل جزء هتل های نوساز جزیره کیش می باشد.

 امکانات هتل پارمیدا کیش:

رستوران ویژه میهمانان تور کیش، پذیرش شبانه روزی، استخر، اسپا، جکوزی، اینترنت در واحد ،رستوران، کافی­ شاپ، باغ، مسیر پیاده روی، سالن همایش، سالن کنفرانس و...

هتل پارمیدا کیش

هتل پارمیدا کیش


هتل گلدیس کیش

هتل گلدیس کیش

هتل 2 ستاره گلدیس تور لحظه آخری کیش در سال 1369 در بلوار ایران بنا شده است. این هتل یکی از هتل های قدیمی جزیره زیبای کیش می باشد. هتل گلدیس کیش در سال 1379 با تغییراتی که در سازمان عمران جزیره کیش به وجود آمد به مدت 21 سال موظف به ارایه خدمات به مسافران تور کیش پاییز 94 شد. رستوران این هتل انواع غذاها را برای میهمانان خود سرو می کند.

 امکانات هتل گلدیس کیش:

لابی، رستوران، کافی شاپ، یخچال، اینترنت، تلویزیون، سوئیت ، سرویس ایرانی، نمازخانه، حمل و نقل، ماهواره ویژه میهمانان تور کیش و...

 آدرس : بلوار ایران، جنب پمپ بنزین

هتل گلدیس کیش

هتل گلدیس کیش


هتل گاردنیا کیش

هتل گاردنیا کیش

هتل 2 ستاره گاردنیا تور کیش 94 بین میدان امیر کبیر و میدان حافظ بنا شده است. این هتل ساحلی است. فاصله این هتل تا فرودگاه با ماشین 15 دقیقه می باشد. هتل گاردنیا ترانسفر فرودگاهی دارد. از دیگر امکانات آن می توان به سرویس به مراکز خرید ویژه میهمانان تور کیش پاییز 94،اینترنت رایگان، بازدید از مناطق گردشگری کیش از جمله: شهر حریره، بندرگاه باستان، کلبه هور، آکواریوم طبیعی، کشتی یونانی،درخت سبز و پارک ساحلی مرجان اشاره کرد.در ضمن این هتل تخفیف 30 درصدی جت اسکی ویژه میهمانان تور لحظه آخری کیش، 50 درصدی جنگل شادی شبهای شایان، 30 درصدی غواصی بانوان 30 درصدی اجاره اتومبیل با راننده و بدون راننده، 30 درصدی کرایه دوچرخه، 40 درصدی شام هتل داریوش، 35 درصدی کافی شاپ گاردنیا و 20 درصدی رستوران گاردنیا را به مسافران تور کیش خود ارایه میدهد.

  آدرس : بین میدان امیرکبیر و میدان حافظ

 هتل گاردنیا کیش

هتل گاردنیا کیش

مطالب مرتبط:
 
 
امکان رزرو هتل و بلیط در کیش آنلاین

برچسب‌ها: هتل های کیش,بهترین هتل های کیش,هتل های ارزان کیش,هتل های مجلل کیش,
+ نوشته شده در یکشنبه ۱۹ مهر ۱۳۹۴ساعت ۱۶:۲۴ توسط elham khodabakhshi دسته : تور کیش نظر(0)

امکانات هتل مجیک سان آنتالیا؟

 

امکانات هتل مجیک سان آنتالیا؟

هتل مجیک سان تور آنتالیا 94 در گروه هتل های 4 ستاره آنتالیا قرار دارد. این هتل در منطقه کمر و در فاصله 150 کیلومتری از ساحل در واقع شده است. فرودگاه انتالیا 40 کیلومتر و مراکز خرید این شهر 45 کیلومتر با هتل میهمانان تور آنتالیا پاییز 94 فاصله دارد. در این هتل مجموعا 180 اتاق دو و سه نفره وجود دارد. پلاژ اختصاصی یکی از امکاناتی است که هتل برای میهمانان خود در نظر گرفته است.

از امکانات هتل می توان به رستوران ویژه میهمانان تور آنتالیا، پذیرش 24 ساعته، صرافی، استخر روباز، سونا ویژه میهمانان تور لحظه آخری آنتالیا، استخر سر پوشیده، زمین بازی کودکان، آسانسور، گاوصندوق، فروشگاه، مجهز به سیستم تهویه، بار، باغ، خدمات خانه داری، سالن کنفرانس، امکانات ضیافت، مرکز سلامت و آبگرم، اینترنت پرسرعت، فروشگاه، ماساژ، حمام ترکی، سرسره آبی ویژه میهمانان تور آنتالیا 94 و... اشاره داشت.

برای اطلاعات بیشتر از نظر مسافران در مورد هتل مجیک سان آنتالیا بازدید نمایید.

 

هتل مجیک سان آنتالیا

هتل مجیک سان آنتالیا

هتل مجیک سان آنتالیا

هتل مجیک سان آنتالیا
مطالب مرتبط:

 

 

برچسب‌ها: امکانات هتل مجیک سان آنتالیا؟,نظرات درباره هتل مجیک سان آنتالیا,قیمت هتل مجیک سان آنتالیا,امکانات هتل مجیک سان آنتالیا,
+ نوشته شده در یکشنبه ۱۹ مهر ۱۳۹۴ساعت ۱۶:۱۳ توسط elham khodabakhshi دسته : تور آنتالیا نظر(0)

رستوران های آنتالیا

 

رستوران 7mehmet آنتالیا

این رستوران در تور آنتالیا 94 یکی از رستوران های زنجیره ای در آنتالیا می باشد که در آن غذاهای سنتی خانگی تهیه می شود . کیفیت غذاهای این رستوران و طعم بی نظیر غذاهای اصیل ترکی بسیاری از گردشگران تور آنتالیا را به خود جذب کرده است . 

رستوران 7mehmet آنتالیا


 

رستوران alp pasa آنتالیا

رستوران alp pasa آنتالیا

این رستوران در هتل alp pasa قرار گرفته است و منوی آن شامل غذاهای ترکی می باشد . شما مسافران تور آنتالیا پاییز 94 می توانید از غذاهای این رستوران لذت ببرید . در این رستوران انواع غذاهای ترکی با بهترین عرضه می شود و گردشگران می توانند از طعم بی نظیر غذاهای آن لذت ببرند .


 

رستوران china garden آنتالیا

این رستوران در تور لحظه آخری آنتالیا یک رستوران به سبک چینی می باشد و در آن انواع غذاهای آسیایی سرو می شود . این رستوران همچنین دارای فضای باز و رو به مدیترانه می باشد و شما گردشگران تور آنتالیا 94 می توانید علاوه بر صرف غذا در این رستوران از مناظر زیبای اطراف آن و همچنین دیدن مدیترانه لذت ببرند .

 رستوران china garden آنتالیا

مطالب مرتبط:

 

تور تایلند...
ما را در سایت تور تایلند دنبال می کنید

برچسب : رستوران های آنتالیا,بهترین رستوران های آنتالیا,رستوران های خوب آنتالیا,رستوران های لوکس آنتالیا,معرفی رستوران های آنتالیا, نویسنده : یوسفی netthiland بازدید : 117 تاريخ : دوشنبه 20 مهر 1394 ساعت: 19:28

امکانات هتل مجیک سان آنتالیا؟

هتل مجیک سان تور آنتالیا 94 در گروه هتل های 4 ستاره آنتالیا قرار دارد. این هتل در منطقه کمر و در فاصله 150 کیلومتری از ساحل در واقع شده است. فرودگاه انتالیا 40 کیلومتر و مراکز خرید این شهر 45 کیلومتر با هتل میهمانان تور آنتالیا پاییز 94 فاصله دارد. در این هتل مجموعا 180 اتاق دو و سه نفره وجود دارد. پلاژ اختصاصی یکی از امکاناتی است که هتل برای میهمانان خود در نظر گرفته است.

از امکانات هتل می توان به رستوران ویژه میهمانان تور آنتالیا، پذیرش 24 ساعته، صرافی، استخر روباز، سونا ویژه میهمانان تور لحظه آخری آنتالیا، استخر سر پوشیده، زمین بازی کودکان، آسانسور، گاوصندوق، فروشگاه، مجهز به سیستم تهویه، بار، باغ، خدمات خانه داری، سالن کنفرانس، امکانات ضیافت، مرکز سلامت و آبگرم، اینترنت پرسرعت، فروشگاه، ماساژ، حمام ترکی، سرسره آبی ویژه میهمانان تور آنتالیا 94 و... اشاره داشت.

برای اطلاعات بیشتر از نظر مسافران در مورد هتل مجیک سان آنتالیا بازدید نمایید.

 

هتل مجیک سان آنتالیا

هتل مجیک سان آنتالیا

هتل مجیک سان آنتالیا

هتل مجیک سان آنتالیا
مطالب مرتبط:

 

تور تایلند...
ما را در سایت تور تایلند دنبال می کنید

برچسب : امکانات هتل مجیک سان آنتالیا؟,نظرات درباره هتل مجیک سان آنتالیا,قیمت هتل مجیک سان آنتالیا,امکانات هتل مجیک سان آنتالیا, نویسنده : یوسفی netthiland بازدید : 126 تاريخ : دوشنبه 20 مهر 1394 ساعت: 19:18

بازار پردیس دو کیش

بازار بين المللي پرديس دو در تور کیش 94 در نوار ساحلي ضلع شرقــــي جزيره كيش می  باشد. نوع معماري و مصالح بكار رفته در آن در منطقه بي نظير است ودارای 4طبقه می باشد.

موقعيت استثنايي و محيط زيباي داخل بازار موجب جذب بیشتر گردشگران تور کیش پاییز 94 اكثر نمايندگيهاي معتبــــــــــر خارجي (لوازم خانگي، كفش و پوشاك، عطريات و لوازم آرايشي و بهداشتي و ... ) شده ومورد توجه كليه مسافران تور لحظه آخری کیش در جزیره كيش براي خريد و يا بازديد قرار گرفته است.

این مکان دارای سه كافي شاپ و يك چايخانه سنتي و يك رستوران با ارائه انواع غذاهاي سرد و گرم ویژه میهمانان تور کیش میباشد.

بازار پرديس دو با ايجاد فضاهاي سبز مناسب كه با انواع گياهان طبيعي پوشش داده شده و با وجود نخل هاي زيبا و برافراشته یک محيط دلنشين و جذاب را برای گردشگران تور کیش 94 به وجود آورده است تا مسافران ضمن خريد اجناس و كالاهاي متنوع، احساس يكنواختي و خستگي ننمايند و هرشب براي ايجاد محيطي شاد براي گردشگران تور کیش پاییز 94 ، با پخش موزيك زنده ، مراسم قرعه كشي را با اهداء جوايز نفيس و ارزنده اجرا مينمايد .


بازار پردیس یک کیش

 بازار پردیس یک کیش

بازاربين المللي پرديس در تور لحظه آخری کیش يك واقع درمرواريد خليج فارس، بين خيابان فردوسي وبلوار رازي قرار گرفته است.
 فروشگاههای تجاری بازارپرديس يك، دارای انواع  پوشاك ویژه مسافران تور کیش 94، وسايل صوتي وتصويري، لوازم آرایشی و بهداشتی، تلفنهاي همراه،كيف وكفش، ساعت، مكمل هاي غذائي، سيستمهاي كامپيوتري، تعميرات موبايل ویژه میهمانان تور کیش پاییز 94، آژانسهای مسافرتي، شعب بانکها، یک رستوران، یك چایخانه سنتى و یك کافی‌شاپ و كافی‌نت، مشغول خدمت‌رسانی به مسافران عزیز تور کیش می‌باشد.

همه روزه رأس ساعت 22 مراسم قرعه كشي برای میهمانان تور کیش 94 با برنامه هاي شاد و ارائه جوايز نفيس به برندگان در این بازاراجرا مي گردد.
مطالب مرتبط:

امکان رزرو هتل و بلیط در کیش آنلاین 

تور تایلند...
ما را در سایت تور تایلند دنبال می کنید

برچسب : بازارهای کیش,مراکز خرید کیش,معرفی مراکز خرید کیش,بهترین مراکز خرید کیش, نویسنده : یوسفی netthiland بازدید : 140 تاريخ : دوشنبه 20 مهر 1394 ساعت: 19:12

 

مرکز خرید آرمان دارای مساحت 10535 متر مربع و زیربنایی حدود 90 هزار متر مربع است. پروژه آرمان با داشتن 95 متر از بر خیابان نواب صفوی و فقط حدود 500 متر فاصله با حرم امام رضا (ع) در موقعیتی استثنایی قرار گرفته و می‌تواند پاسخگوی نیاز زائران تور مشهد باشد. پروژه آرمان در 13 طبقه ساخته شده است و دارای 401 واحد تجاری، 291 واحد اقامتی، 119 واحد مسکونی و 431 واحد پارکینگ است. در ساخت این پروژه از جدیدترین تکنولوژی صنعت ساختمان شده است و در طراحی یکی از نمونه های منحصربه‌فرد شهر مشهد به حساب می‌آید. وجود تفرجگاه مرکزی با طراحی فوق‌العاده خاص و منحصربه‌فردش این مجتمع را در نوع خود بی‌نظیر کرده است. از ویژگی‌های اصلی این پروژه برای سهولت گردشگران تور مشهد 94 می‌توان به سیستم مدیریت هوشمند ساختمان، معماری نوآورانه و خاص، تنوع متراژ در واحدها، طراحی داخلی مدرن و زیبا و دسترسی آسان به نقاط مختلف شهر مشهد اشاره کرد.

 

 

 

 

مجتمع تجاری فردوسی مشهد واقع در انتهای سی متری طلاب نبش میدان مفتح در زمینی به مساحت حدودا ۷۰۰۰ متر مربع و زیربنای ۳۰۰۰۰ مترمربع در چهار طبقه  و بالغ بر ۷۲۰ مغازه اجرا شده است .در این مجتمع تجاری در طبقه همکف سیسمونی نوزاد و لباس کودک , همکف پوشاک آقایان و خانمها ,طبقه اول بورس مانتو و روسری , طبقه دوم لوازم عروس و داماد, ساعت , بدلیجات , طلا و جواهر برای بازدید مسافران تور لحظه آخری مشهد در نظر گرفته شده است .متراژ واحدهای تجاری در طبقات متغیر است. این مجموعه دارای ۱۱ واحد کافی شاپ و فست فود است که درحال حاضر فعال هستند .تاسیسات مجموعه شامل اتاق کنترل , سیستم دوربین مداربسته ,سیستم اعلام و اطفای حریق و سیستم برق اضطراری می باشد . هر طبقه دارای پله برقی و در سه قسمت سالن به سه اسانسور مجزا و به پله های اضطراری مجهز می باشد . مسجد و نمازخانه در طبقه سوم واقع شده است.این مجتمع سعی کرده است با فراهم کردن محیطی جذاب و آرام  گردشگران گرامی تور مشهد را به بازدید از این بازار دعوت نماید.

 

مجتمع تجاری فردوسی مشهد

 

مجتمع تجاری فردوسی مشهد

 

 

 

   

تور تایلند...
ما را در سایت تور تایلند دنبال می کنید

برچسب : مراکز خرید معروف مشهد , مراکز خرید مشهد , بهترین مراکز خرید مشهد , مراکز خرید ارزان مشهد , , نویسنده : یوسفی netthiland بازدید : 133 تاريخ : دوشنبه 20 مهر 1394 ساعت: 18:59

پارک میرزا کوچک خان مشهد

 

 

در تور مشهد آذر 94 از بازدید این جاذبه لذت خواهید برد.

پارک میرزا کوچک خان مشهد درحاشیه خیابان دانش شرقی و در مجاورت سراهای بازار رضا و ضلع جنوب غربی میدان ۱۷ شهریور قرار دارد. این پارک وسعت چندانی ندارد و به حرم رضوی نزدیک است و

در تور مشهد 94 از این بوستان دیدن کنید.

در منطقه زائر نشین می باشد. از امکانات این پارک می توان به کتابخانه عمومی کودکان و نوجوانان ، شهربازی و استخر شنا، و میادین ورزشی ، و فضای سرسبز و درختان قدیمی و گونه های مختلف گیاهی و آب نما و خیابان کشی اشاره کرد . وجود امکانات بسیار و نزدیکی به حرم امام رضا باعث شده تا این بوستان مورد توجه مسافران تور مشهد و ساکنان محلی قرار بگیرد.

 

پارک میرزا کوچک خان مشهد

پارک میرزا کوچک خان مشهد

پارک میرزا کوچک خان مشهد

پارک میرزا کوچک خان مشهد

تور تایلند...
ما را در سایت تور تایلند دنبال می کنید

برچسب : پارک میرزا کوچک خان مشهد , دیدنی های مشهد , جاذبه های گردشگری مشهد , جاذبه های توریستی مشهد , بهترین جاذبه های توریستی مشهد , , نویسنده : یوسفی netthiland بازدید : 153 تاريخ : دوشنبه 20 مهر 1394 ساعت: 18:56

رستوران ژاپنی okku دبی

رستوران لوکس ژاپنی okku در فوریه 2009 در خیابان شیخ زاید در طبقه اول هتل اچ افتتاح شده است. این رستوران به دلیل کیفیت خوب غذاهای آن سه سال متوالی برنده جایزه شد و غذاهای آن توسط بهترین و معروف ترین سرآشپزهای دنیا پخته و با تزئینی زیبا، در ظرف هایی جذاب سرو می شود. مسافران تور دبی آبان 94 می توانند در محیط گرم، صمیمی و دنج این رستوران لحظات آرامش بخشی را تجربه کنند.

آدرس: The H Hotel Dubai, 1st Floor, One Sheikh Zayed Road, Dubai, United Arab Emirates

 

 

رستوران ژاپنی okku دبی

رستوران ژاپنی okku دبی

رستوران ژاپنی okku دبی

رستوران ژاپنی okku دبی

رستوران ژاپنی okku دبی

رستوران ژاپنی okku دبی

 

 

 

 

رستوران المحاره دبی

 

رستوران المحاره که به معنی صدف است از بهترین رستوران های جهان است و در طبقه زیرین برج العرب واقع شده است . قرار گیری این رستوران در کنار اکواریوم های زیبا، آن را به رستورانی خاص تبدیل کرده که مسافران تور دبی 94 می توانند در این رستوران تجربه ای متفاوت و  شگفت انگیز داشته باشند. کیفیت و تنوع غذاهای این رستوران و محیط خاص آن لحظات زیبایی را برای شما به ارمغان می آورد.

 

 

 

رستوران المحاره دبی

 

 رستوران المحاره دبی

 

رستوران المحاره دبی

رستوران المحاره دبی

 

 

   

تور تایلند...
ما را در سایت تور تایلند دنبال می کنید

برچسب : رستوران های دبی , بهترین رستوران های دبی , رستوران های ارزان دبی , رستوران های مجلل دبی , , نویسنده : یوسفی netthiland بازدید : 149 تاريخ : دوشنبه 20 مهر 1394 ساعت: 18:53

 

هتل 4 ستاره امارات گرند در خیابان معروف شیخ زاید قرار دارد و تا ایستگاه مترو 5 دقیقه پیاده روی فاصله دارد. این هتل 47 طبقه 430 اتاق دارد که اتاق های آن به سبک مدیترانه ای دکور شده اند و دارای امکانات سیستم تهویه، تلویزیون، آشپزخانه مجهز، یخچال، میکروفر و ... هستند. مهمانان تور دبی 94 می توانند در باشگاه مجهز و زمین تنیس این هتل به تفریح بپردازند و همچنین مرکز اسپا دارای امکاناتی مثل سونا و اتاق بخار می باشد. در طبقه 43 این هتل رستوران با چشم اندازی بی نظیر از خلیخ فارس وجود دارد که منویی متنوع از غذاهای بین المللی دارد. فاصله هتل تا مرکز کنوانسیون بین امللی 5 دقیقه با تاکسی و تا دبی مال و برج خلیفه 10 دقیقه رانندگی  و تا فرودگاه بین المللی دبی 15 دقیقه رانندگی است.

آدرس: Sheikh Zayed Road, Trade Center 2, Dubai, United Arab Emirates

امکانات هتل امارات گرند دبی

 زمین تنیس، سونا، باشگاه، اسپا، ماساژ، رستوران، روم سرویس، کرایه اتومبیل، ترانسفر فرودگاه(با هزینه)، پذیرش 24 ساعته، خدمات گردشگری، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، خانه داری روزانه، اتاق جلسه، مرکز بیزنس، فکس، کپی، سالن زیبایی، روزنامه، اتاق خانوادگی، آسانسور.در تور دبی آذر 94 از امکانات این هتل زیبا لذت خواهید برد.

 

هتل امارات گرند دبی

هتل امارات گرند دبی

هتل امارات گرند دبی

اتاق هتل امارات گرند دبی

تور تایلند...
ما را در سایت تور تایلند دنبال می کنید

برچسب : هتل امارات گرند دبی , هتل های دبی , بهترین هتل های دبی , هتل های ارزان دبی , هتل های مجلل دبی , , نویسنده : یوسفی netthiland بازدید : 114 تاريخ : دوشنبه 20 مهر 1394 ساعت: 18:49

هتل لاساگرادا استانبول

 

هتل 5 ستاره لاساگردا در محله عثمان بی در چند قدمی منطقه نیسانتاسی قرار دارد. این هتل 84 اتاق دارد که اتاق ها دارای امکانات کتری برقی، وای فای رایگان، حمام مدرن و ... می باشد. تراس بزرگ این هتل چشم انداز بینظیری از شهر زیبای استانبول دارد. مسافران تور استانبول 94می توانند در رستوران "کایرا" از انواع غذاهای بین المللی و ایتالیایی لذت ببرند و در رستوران دیگر آن نیز با صبحانه بوفه از مهمانان پذیرایی می شود که صبحانه این رستوران شامل آب میوه تازه، قهوه ایتالیایی، نان تازه و ... می باشد. 

آدرس: Mesrutiyet Mahallesi Halaskargazi Caddesi No:96 Osmanbey Sisli , Sisli, 34371 Istanbul, Turkey

امکانات هتل لاساگرادا استانبول

تراس، سونا، باشگاه، اسپا، حمام ترکی، استخر رو باز، کتابخانه، روم سرویس، کرایه اتومبیل، سرویس شاتل(رایگان)، ترانسفر فرودگاه(با هزینه)، پذیرش 24 ساعته، نگهداری از کودکان، لاندری، خشکشویی، اتاق جلسه، مرکز بیزنس، فکس، کپی، اتاق وی ای پی، سوییت ماه عسل، روزنامه، فروشگاه، آسانسور، سیستم ایمنی، وای فای رایگان. 

در تور استانبول آبان 94 در این هتل اقامت خوشی خواهید د اشت.

 

 

 

هتل لاساگرادا استانبول

هتل لاساگرادا استانبول

هتل لاساگرادا استانبول

 اتاق هتل لاساگرادا استانبول

هتل لاساگرادا استانبول

رستوران هتل لاساگرادا استانبول

تور تایلند...
ما را در سایت تور تایلند دنبال می کنید

برچسب : هتل لاساگرادا استانبول , هتل های استانبول , بهترین هتل های استانبول , هتل های ارزان استانبول , هتل های مجلل استانبول , , نویسنده : یوسفی netthiland بازدید : 123 تاريخ : دوشنبه 20 مهر 1394 ساعت: 18:28

هتل وایت هاوس استانبول

هتل 4 ستاره وایت هاوس (WhiteHouse) در قلب منطقه تاریخی استانبول واقع شده و از این هتل با اندکی پیاده روی می توان به جاذبه هایی مثل ایاصوفیه، مسجد آبی و بازار بزرگ رسید. این هتل 22 اتاق دارد که اتاق های آن دارای امکانات بالکن، تلویزیون و ... هستند. در رستوران این هتل هر روز صبحانه کامل و خوشمزه سرو می شود. از این هتل برای مسافران تور استانبول 94 ترانسفر فرودگاهی یک طرفه رایگان در نظر گرفته شده است. مسافران تور استانبول می توانند از اقامت در این هتل و نزدیک آن به جاذبه های گردشگری استانبول لذت ببرند.

آدرس: Alemdar Mah. Çatalçeşme Sok. No:21 Sultanahmet, Fatih, 34110 Istanbul, Turkey

امکانات هتل وایت هاوس استانبول

تراس، رستوران، روم سرویس، کرایه اتومبیل، ترانسفر فرودگاه(با هزینه)، پذیرش 24 ساعته، خدمات گردشگری، خدمات بلیط، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، خانه داری روزانه، مرکز بیزنس، فکس، کپی، سالن زیبایی، فروشگاه، اتاق وی آی پی، سیستم ایمنی، مغازه، آسانسور، سیستم گرمایشی، سیستم تهویه، وای فای رایگان

در تور استانبول آذر 94 در این هتل اقامت خوشی خواهید د اشت.

 

 

هتل وایت هاوس استانبول

هتل وایت هاوس استانبول

هتل وایت هاوس استانبول

اتاق هتل وایت هاوس استانبول

هتل وایت هاوس استانبول

رستوران هتل وایت هاوس استانبول

 

   

تور تایلند...
ما را در سایت تور تایلند دنبال می کنید

برچسب : هتل وایت هاوس استانبول , هتل های استانبول , بهترین هتل های استانبول , هتل های ارزان استانبول , هتل های مجلل استانبول , , نویسنده : یوسفی netthiland بازدید : 112 تاريخ : دوشنبه 20 مهر 1394 ساعت: 18:25

 

 

 هتل نشنال در نزدیکی میدان جمهوری قرار دارد و از نظر دسترسی به حمل و نقل عمومی، فاصله هتل تا مترو 5 دقیقه و تا ایستگاه اتوبوس 20 متر است، همچنین مسافران تور ارمنستان 94 می توانند با 20 دقیقه رانندگی به فرودگاه بین المللی ایروان برسند. این هتل دارای 57 اتاق است که شامل امکانات وای فای رایگان، تلویزیون، حمام خصوصی هستند و از نظر ظاهری نیز سقف های بلند با پنجره های بزرگ و شومینه دارند. در رستوران این هتل غذاهای خوشمزه بین المللی سرو می شود. فاصله این هتل تا پارک فونتن و موزه ملی 5 دقیقه پیاده روی است.

امکانات هتل نشنال ایروان ارمنستان

استخر سرپوشیده، اسپا، حمام ترکی، باشگاه بدنسازی، سونا، ماساژ، رستوران، بار، اجاره اتومبیل، ترانسفر فرودگاهی، پذیرش 24 ساعته، عابر بانک، لاندری، اتوکشی، فکس، کپی، اتاق پاک، آسانسور، اتاق جلسه.در تور ارمنستان آبان 94 از اقامت این هتل غافل نشوید

هتل نشنال ایروان ارمنستان

هتل نشنال ایروان ارمنستان

هتل نشنال ایروان ارمنستان

اتاق هتل نشنال ایروان ارمنستان

هتل نشنال ایروان ارمنستان

رستوران هتل نشنال ایروان ارمنستان

هتل نشنال ایروان ارمنستان

باشگاه هتل نشنال ایروان ارمنستان

هتل نشنال ایروان ارمنستان 

استخر هتل نشنال ایروان ارمنستان

تور تایلند...
ما را در سایت تور تایلند دنبال می کنید

برچسب : هتل نشنال ایروان ارمنستان , هتل های ارمنستان , بهترین هتل های ارمنستان , هتل های ارزان ارمنستان , هتل های مجلل ارمنستان , , نویسنده : یوسفی netthiland بازدید : 115 تاريخ : دوشنبه 20 مهر 1394 ساعت: 18:19

 

 هتل 5 ستاره لاتار در منطقه سیلیکیان، در خیابان پنجم، در 10 کیلومتری مرکز شهر ایروان قرار گرفته است. این هتل دارای 19 اتاق می باشد که همه اتاق ها دارای امکانات تلویزیون، مینی بار، حمام شخصی، سشوار و تهویه می باشند. در رستوران این هتل غذاهای ارمنی و اروپایی سرو می شود و انواع نان های خوشمزه سنتی ارمنستان نیز در این رستوران پخت می شود. فاصله این هتل تا فرودگاه بین المللی 10 کیلومتر است و مهمانان به صورت رایگان به این فرودگاه ترانسفر می شوند. مسافران تور ارمنستان 94 میتوانند در این هتل اقامت خوشی داشته باشند.

امکانات هتل لاتار ایروان ارمنستان

وای فای رایگان، سونا، استخر بزرگ سر باز، باشگاه، خدمات ماساژ، حمام بخار، ترانسفر رایگان فرودگاهی، تراس، پینگ پونگ، بیلیارد، زمین بازی، روم سرویس، عابر بانک، پذیرش 24 ساعته، فروشگاه، مرکز بیزنس، فکس، کپی، امکانات اتاق وی آی پی، اتوکشی، خشکشویی، آرایشگاه، اتاق جلسه، نگهداری از کودکان، واکس، لاندری، غذاهای رژیمی، بار، رستوران. در تور ارمنستان آذر 94 از اقامت این هتل غافل نشوید

هتل لاتار ایروان ارمنستان

هتل لاتار ایروان ارمنستان

هتل لاتار ایروان ارمنستان

اتاق هتل لاتار ایروان ارمنستان

هتل لاتار ایروان ارمنستان

تالار هتل لاتار ایروان ارمنستان

هتل لاتار ایروان ارمنستان

رستوران هتل لاتار ایروان ارمنستان

تور تایلند...
ما را در سایت تور تایلند دنبال می کنید

برچسب : هتل لاتار ایروان ارمنستان , هتل های ارمنستان , بهترین هتل های ارمنستان , هتل های ارزان ارمنستان , هتل های مجلل ارمنستان , , نویسنده : یوسفی netthiland بازدید : 124 تاريخ : دوشنبه 20 مهر 1394 ساعت: 18:13

ویلا بیچ کوش آداسی

 

ویلا بیچ در 100 متری ساحل کدینلار کوش آداسی واقع شده و اتاق هایی زیبا و باغ و تراس با چشم انداز دریا دارد. ویلاها دارای امکانات سیستم تهویه، تلویزیون، حمام، سشوار، دمپایی و ... هستند. مسافران تور کوش آداسی 94 می توانند در آشپزخانه مجهز این ویلا به پخت غذا بپردازند و از جمله امکانات آشپزخانه ماشین ظرفشویی و قهوه ساز می باشد. این ویلا در 4 کیلومتری مرکز شهر کوش اداسی و در 85 کیلومتری فرودگاه ازمیر است که ترانسفر فرودگاهی با هزینه اضافه توسط ویلا انجام می شود. 

آدرس: Plaj Evleri Sitesi 9. Sok No: 24 Kadinlar Denizi, 09400 Kusadası, Turkey

امکانات ویلا بیچ

باغ، تراس، آشپزخانه مشترک، دارت، ورزش های آبی، ساحل، کرایه دوچرخه، وای فای رایگان، پارکینگ رایگان، کرایه اتومبیل، سرویس شاتل(با هزینه)، ترانسفر فرودگاه(با هزینه)، پذیرش 24 ساعته، خدمات گردشگری، خدمات بلیط، لاندری، اتوکشی، فکس، کپی، سیستم تهویه.

 

 

در تور کوش آداسی آبان 94 از اقامت در این هتل لذت خواهید برد.

 

 

 

 

ویلا بیچ کوش آداسی

ویلا بیچکوش آداسی

ویلا بیچ کوش آداسی

اتاق ویلا بیچکوش آداسی

 

   

تور تایلند...
ما را در سایت تور تایلند دنبال می کنید

برچسب : ویلا بیچ کوش آداسی , هتل های کوش آداسی , بهترین هتل های کوش آداسی , ارزان ترین هتل های کوش اداسی , هتل های لوکس کوش آداسی , , نویسنده : یوسفی netthiland بازدید : 132 تاريخ : دوشنبه 20 مهر 1394 ساعت: 18:09